søndag 11. september 2011

Seier 7-2 borte mot Erdal!


Seriekamp
Erdal – Sotra 3
Søndag 11. september 2011 kl. 14:00
Erdal kunstgress
Dommer: Klubbdommer
Resultat i vår favør: 7-2
Sjanser i vår favør: 21-3
Cornere i vår favør: 5-2

Sotra SK (spilletid)

Keepere:
70 min - Filip Tvedt Moberg

Utespillere:
36 min - Erik Teige
36 min - Erling Andre Kjelstad
34 min - Mikael Strømme
33 min - Marius Knutsen Heggestad
32 min - Simen Thorsen
32 min - Vegard Angeltveit
27 min - Bjørn Helge Gammelsæter
25 min - Mathias Pamer Somby
25 min - Ruben Hjørnevik
25 min - Simen Andre Larson
24 min - Kristen Kvalheim
24 min - Andre Hansen
23 min - Martin Rene Andersen
22 min - Knut Magne Hareide
22 min - Christoffer Hjørnevik


Mål:
07 min 0-1 Erik Teige (Simen Thorsen)
13 min 0-2 Simen Andre Larson (Bjørn Helge Gammelsæter)
22 min 1-2
26 min 1-3 Simen Thorsen (frispark)
29 min 1-4 Simen Thorsen (Erik Teige)
58 min 1-5 Mathias Pamer Somby (Mikael Strømme)
66 min 1-6 Knut Magne Hareide (Mikael Strømme)
69 min 2-6
69 min 2-7 Simen Thorsen (Erling Andre Kjelstad)


Sjanser: 21-3
Mikael Strømme (3)
Erik Teige (2)
Simen Thorsen (2)
Bjørn Helge Gammelsæter (2)
Erling Andre Kjelstad (1)
Mathias Pamer Somby (1)
Knut Magne Hareide (1)
Martin Rene Andersen (1)
Simen Andre Larson (1)

Før kampen:
Vi var enige om å ha enkle kjøreregler:
- Få, slå og løp
- Spill i lenderetning og langs bakken
- Få ballen i mål
- Alltid på riktig side av ballen.

Kampen:
Denne kampen SPILLER vi fotball. Nå SPARKER vi ikke fotball mer.
Dette var meget positivt. Det var kun 2 pasninger som ble slått langt og i luften, ellers var det klikk, klakk og mål. DEILIG.


Konklusjoner:
Vi har gjort store fremskritt mht det spillemessige.
Vi må videre jobbe med balltempoet i laget. Får vi ballen til å gå enda hurtigere fra spiller til spiller med stor presisjon, så vil dette bli meget meget bra!!
Vi i teamet er meget stolte over innsatsen og ikke minst på hva laget leverer prestasjonsmessig. Dette kan bli en meget gøy høst i de resterende 4 matchene som gjenstår.


Trenerhilsen fra
Mathis og Trond.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar