onsdag 17. august 2011

7-1 seier mot Rong tirsdag 16. august 2011

Seriekamp
Sotra 3 - Rong
Tirsdag 16. august 2011 kl. 20:00
Straume idrettspark hovedbanen
Dommer: Chris Ivar Harding.
Resultat: 7-1

Sotra SK (spilletid)
Filip Tvedt Moberg (35 min) – Trym Nordvoll (35 min) - Vegard Torsvik (70 min) – Erling Kjelstad (54 min) – Peder Espeskog (35 min)- Martin Andersen (42 min) - Bjørn Helge Gammelsæter (70 min) – Erik Teige (70 min) - Jeroshan Alexander (35 min) – Simen Thorsen (54 min) – Mathias Pamer Somby (38 min) – Simen Andre Larson (48 min) – Marius Knutsen Heggestad (35 min) – Knut Magne Hareide (51 min) – Vegard Angeltveit (42 min) – Mikael Strømme (44 min) – Christoffer Hjørnevik (12 min) – Andre Hansen (0 min)

Mål:
03 min 1-0 Simen Thorsen (Simen Andre Larson)
08 min 2-0 Simen Thorsen (Vegard Angeltveit)
13 min 3-0 Simen Thorsen (Erik Teige)
18 min 4-0 Simen Andre Larson (Knut Magne Hareide)
20 min 4-1 Rong
41 min 5-1 Simen Thorsen (Simen Andre Larson)
54 min 6-1 Bjørn Helge Gammelsæter (Simen Thorsen)
67 min 7-1 Mikael Strømme (Simen Thorsen)

Sjanser: 17-3
Cornere: 8-0

Kampen:
* Vil først understreke at jeg er kjempestolt av innsatsen til hver og en av spillerne. Vi var enige før kamp om å gi alt, og det klarte vi med bravur.

* Vi var enige om å ha enkle kjøreregler:
- Få, slå og løp
- Spill i lenderetning
- Få ballen i mål
- Alltid på riktig side av ballen.

Konklusjoner:
* Vi kan absolutt være stolt av innsatsen gutter. Dere leverer meget gode prestasjoner, og vi slipper Rong til kun tre ganger, mens vi selv er farlig frempå hele sytten ganger.

* Jeg kan i hvert fall med stolthet si at guttene spilte fotball; sparket ikke fotball.

Stolt trenerhilsen fra
Mathis, Trond og Roald

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar