onsdag 24. august 2011

Vi tapte 4-2 mot Hetlevik! Ufortjent!

Seriekamp
Hetlevik – Sotra 3
Tirsdag 23. august 2011 kl. 18:30
Hetlevik kunstgress
Dommer: Klubbdommer
Resultat: 4 - 2

Sotra SK (spilletid)

Keepere:
66 min - Filip Tvedt Moberg
04 min - Trym Nordvoll (ut med skade)

Utespillere:
70 min – Kristen Kvalheim
65 min – Bjørn Helge Gammelsæter
50 min – Marius Knutsen Heggestad
52 min – Peder Espeskog
18 min – Christoffer Hjørnevik
03 min – Ruben Hjørnevik
60 min – Jeroshan Alexander
55 min – Vegard Angeltveit
70 min – Erik Teige
10 min – Vegard Torsvik (ut med skade)
35 min – Knut Magne Hareide
45 min – Mathias Pamer Somby
70 min – Simen Thorsen
45 min – Erling Andre Kjelstad
10 min – Andre Hansen
32 min – Mikael Strømme
10 min – Bjørn Christian Visnes

Mål:
04 min 1-0 Simen Thorsen (Vegard Angeltveit)
10 min 1-1
39 min 1-2
44 min 1-3
48 min 2-3 Simen Thorsen (Jeroshan Alexander)
51 min 2-4

Sjanser: 7-7
Cornere: 4-3

Kampen:
Vi går tidlig i ledelsen og kjører kampen fra start.
Vi spiller fin fotball og første målet er helt etter boken.
Vi har en gedigen sjanse etter 10 minutter, men får ikke avsluttet.
I stedet for kontrer Hetlevik og skårer. Helt ufortjent.
Etter dette glemmer vi å spille fotball og begynner å måke ballen frem fra vår bakre firer. Ergelig.

Det er først når Hetlevik er gått opp i ledelsen med 3-1 at vi igjen tør å slippe oss løs. Da spiller vi flott fotball og reduserer helt fortjent. Men, det er ofte slik at når et lag presser på og tar stor risiko, at motstander skårer. Det gikk som det gikk og de fikk seg et mål.

* Vi var enige om å ha enkle kjøreregler:
- Få, slå og løp
- Spill i lenderetning
- Få ballen i mål
- Alltid på riktig side av ballen.

Konklusjoner:
* Vi kan absolutt være stolt av innsatsen gutter.
Vi har gjort store fremskritt. Kondisjonsmessig holder vi ut kampen. Spillemessig har vi noe å gå på. Det handler om å tøre å spille fotball, og ikke måke ballen. Dette må vi jobbe med.


Trenerhilsen fra
Mathis og Trond.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar